Inaktuell Ankishhhh | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ankishhhh

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zeth

Ditt discordnamn: Ank1sh#6896

Ange ditt födelsedatum 17 September 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill kunna göra Servern till ett bättre ställe för alla. Jag vill göra så att folk har kul jag vill kunna hjälpa folk.
Jag skulle även villa hjälpa folk på olika sätt tillexempel deras rp och andra saker de behöver hjälp med. Jag själv tycker att jag är bra på att inte bry mig om vem det jag är som jag ska banna. För vissa folk tänker ibland att man inte ska banna någon för det är dens kommpis. Men det tycker jag är fel. Det jag tänker när jag bannar folk är att dem ska lära sig ut av deras banns. Och då har jag känt nu i ett tag att jag har sköt mitt arbete på ett bra sätt. Och nu vill jag kunna utveckla mitt arbete för att det kommer kännas bättre för alla.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? typ 6 timmar per dag krm jag vara aktiv.

Hur länge har du spelat på Unive? i typ 2 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff på många server och jag har ägt en egen server och innan har jag varit helper,mod,staff,sr.admin,styrelse,ägare så jag kan en hel del inom staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag har typ varit allt innan så tror ej det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka