Nekad Ankishhh | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ankishhh

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Kaggen322/

Ditt Hex-ID: 11000013e6706bd

Vad är din discord tagg? 1Ankish

Vem var det som bannade dig? Filiri

Bild på banmeddelande: IMG_2043.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig därför att jag beteede mig på ett dåligt set mot honom. Jag uppförde mig på ett sätt som inte var jätte trevligt där jag med liknande stil skrev att staffen var jätte dåligt, i en report. Jag spawnade död och orkade inte helt änkelt vänta ut tiden så jag bad om ress. Och när han bad mig hålla inne E så gjorde jag de bara värre och skulle tjafsa emot. Så därför tror jag staffen valde att banna mig!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag laddade in på servern och när jag spawnade så såg jag att jag spawnat död. Då skrev jag en /help och bad om revive. Jag fick ett snabbt svar och han skrev att jag skulle vänta ut tiden och hålla inne E för att respawna på sjukhuset. Men så dom som jag var så började jag tjafsa emot och började uppföra mig på ett dåligt sett. Till slut så sa jag dåliga saker om staffen och de slutade med att jag med liknande stil sa att staffen var dålig. Och detta ångrar jag mig verkligen så mycket. Och jag vet själv att jag beteede mig på ett väldigt dåligt sett.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var inte felaktig. Det var helt mitt fel och det tar jag på mig. Man ska aldrig säga något dumt till någon ooc speciellt ingen staff. Oavsett om man inte får som man vill så ska man inte uppföra sig på ett dåligt sätt. Men nu har jag lärt mig de och de kommer aldrig mer hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för VDM, och det var en olykshändelse jag körde på motorvägen då sprang det en person mitt i vägen så råkade jag köra på honom och då fick jag ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja verkligen. Även om jag inte fick som jag ville så skulle jag inte hoppa på han direkt och börjat med en dåligt ton. Jag skulle bara hålt mig lugn och bara skrivit "Okej, tack ändå" istället för att hoppa på han direkt och börja kalla han massa saker. Men jag ångrar verkligen detta så mycket

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, får ta den tid som behövs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka