Nekad ankfötter | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ankfötter

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? ankfötter

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Kurtvard Kurtsson, 84 år gammal, är en man med ett liv fullt av erfarenheter och minnen. Han föddes i en liten by på landsbygden och växte upp på en gård med sina föräldrar och tre syskon. Som yngre drömde Kurtvard om att resa jorden runt och se världen, men istället blev han bonde och arbetade på gården hela sitt liv. Under sina många år som bonde har Kurtvard sett både glädje och sorg. Han har skördat grödor, fött upp djur och jobbat hårt för att försörja sin familj. Trots alla motgångar och utmaningar har Kurtvard alltid behållit sitt glada humör och sin positiva inställning till livet. Nu, i en ålder av 84 år, njuter Kurtvard av sitt välförtjänta pensionärsliv. Han spenderar sina dagar med att pyssla i trädgården, läsa böcker och umgås med sina barnbarn. Kurtvard är en vis man med många berättelser att dela med sig av, och han är omtyckt av alla som känner honom. Även om åldern har börjat ta ut sin rätt på Kurtvard, så är han fortfarande full av livsglädje och tacksamhet för allt han har fått uppleva. Han ser tillbaka på sitt liv med stolthet och tacksamhet, och ser fram emot att fortsätta skapa nya minnen och upplevelser så länge han kan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett bra rp spel och snack och jag kommer välkomna alla nya spelare och jag ska vara säll emot andra. Jag ska följa reglerna till 110% och jag ska säga till staff eller help om någon bryter emot dem men jag ska försöka hjälpa till om jag kan. Jag ska se till så att alla har det kul och jag ska bjuda med så många jag kan (jag har bjudit med 12 vänner som spelar nu för jag tipsade dem. Jag ska bidra med 10 till aktiva spelare och vara aktiv varje dag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska kännas bra för båda och att man inte ska bli ledsen eller sur om man förlorar och att man inte bara ska köra för att man vill vinna scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM är när man dödar nån utan anledning. VDM är när man dödar någon med hjälp av sitt fordon. POWERGAMING när du krockar med en bil men bara kör därifrån utan att rp på skadorna eller om du blir skjuten och bara springer iväg utan att rp på att du blivit skjuten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på många svenska och amerikanska rp servrar och vmenu servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på UNIVE länge och haft krim och medlemskap innan och spelat sedan 2021. Men jag har lämnat discorden några ggr och jag gick med igen 2023.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka