Nekad ankfötter | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ankfötter

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: kalle/storballe

Ditt Hex-ID: 11000013df25f6f

Vad är din discord tagg? ankfotter#2263

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-26 191139.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett stort fel som var ett stort regelbrott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en medlem i vårat gäng som skrek "du när med i Södertälje hallå du är med i Södertälje ska jag ge dig " och sedan så sa jag "ja ge mig gäng nycklarna då" och sen frågade jag vilka han var med i just då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde ett stort fel när ja prata om kriminella saker framför folk och det ångrar jag. Men jag tycker att 4 dagar var lite för mycket men jag gjorde ett stort fel och regelbrott som inte borde skett men nu hände det och jag förstår att ni banna mig för det är inte så bra RP som jag gjorde då och jag lär mig snabbt av mina misstag. UNIVE är ju den bästa RP servern för dem har bra rp och jag borde ha tänkt extra mycket på reglerna då. Jag har spelat UNIVE i 3,5 år men jag tog en paus i 6 månader för ett tag sedan och nu så gick jag tillbaka till UNIVE och joina discorden igen så jag är inte van vid alla nya saker och att det uppdateras så ofta. Men jag var trött och hade sovit dåligt och jag hade precis varit i en skottlossning där en av mina vänner dog och den andra blev prickad och jag också men jag dödade dem som sköt emot oss. Men jag var stressad och trött och jag har stark ADHD som gör så att jag har svårt att koncentrera mig på flera saker och just då fokuserade jag mig på att få hjälp. Men ag har lärt mig av mitt misstag och har full respekt för min bann och förstår varför jag fick den men den är för lång tycker jag och jag har lärt mig av mitt misstag och jag tycker att det har gått så låg tid som jag behöver för att fatta mitt misstag. Min bann förstår jag och den var inte felaktig men bara lite för lång.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för att hota en kille inne på en klädesaffär och det har jag inte gjort sen dess och det kommer jag aldrig mer göra. Den andra gången blev jag avstängd i en timme men jag minns inte varför för det var typ 2 år sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha ignorerat när han skrek på mig och jag hade kunnat ta det med honom på en annan plats lite senare när vi var klara på sjukhuset.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att måste måste tänka mer på vad man säger på olika platser och att ta det lugnt i såna situationer och inte rpa på regelbrott. Jag borde sagt till honom när han skrek på mig "vad pratar du om, vilka gäng nycklar och jag är inte med i något Södertälje nätverk, du har nog hittat fel person" och sedan åkt tillbaks till gäng huset.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jajamensan och det lovar jag att inte göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka