Nekad ankfötter | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ankfötter

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: kalle/storballe

Ditt Hex-ID: 11000013df25f6f

Vad är din discord tagg? ankfotter#2263

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-26 134038.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att dem trodde att jag sa det för att vi var 10 personer som stod och trängdes och skrek så det förstår jag och många hade kunnat göra fel på det och jag gjorde fel som svara på hans fråga fast det var han som skrek du är med i södertälje och det är han med så jag har 100% respekt för det men jag vill att rätt ska vara rätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en medlem i vårat gäng som skrek "du när med i södertälje hallå du är med i södertälje ska jag ge dig nycklarna för jag har två" och sedan en i våran allians som sa "du är väll med i södertälje" och då sa jag "Ja det är jag men jag är skjuten" för jag var så stressad för att alla skrek och jag fick ingen hjälp och alla tryckte säg framför mig i kön och min vän var död.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag och mina två vänner var i gäng huset i Södertälje nätverket och då riktade två personer vapen och sen så jagade vi dem och då sköt dem två av mina vänner och en dog och den andra blev prickad och ramla men jag lyckades skjuta båda dem som attackerade oss och då åkte vi till sjukhuset med våran döda vän och då när jag går in med honom så träffar jag en annan i gänget som sprang fram och skrek "du är med i Södertälje hallå du är med i Södertälje ska jag ge dig nycklarna för jag har två" och sedan så träffar jag en i vår allians som sa "du är väll med i Södertälje" som jag hängde med i huset igår och då sa jag "ja det är jag men jag är skjuten" för jag blev trött på att alla skulle skrek på mig om det för jag blev skjuten i magen 2 ggr så jag var stressad och jag fick ingen hjälp och min vän låg död och jag skulle tillbaka till huset för att träffa min vise boss. Sen så säger han i vårat gäng "kom jag måste säga en sak" och då frågar jag "menar du mig" och då sa han "ja du ifrån Södertälje" och då sa jag "ja jag är med i Södertälje är du klar med din frågor för jag är skjuten så ge mig nycklarna bara". Sen så blir jag bannad men alla tjatade och skrek och gick för mig och då blir jag lätt arg och när han tjatade om det så fick jag nog och det kan inte jag hjälpa. Egentligen borde han bli bannad och jag förstår erat misstag och alla gör misstag så jag är inte arg på er men jag är arg på honom och jag är bara lite besviken för jag har kört på eran server 3,5 år men sen tog jag en paus och gick med i dc igen för typ 3 månader sedan på ny karaktär och Unive är det roligaste att spela tycker jag och jag har många vänner men flyttade nyss till en stor gård så nu är jag mest hemma och spelar för jag är för trött men som sagt jag tycker att det var en felaktig bann för rätt ska vara rätt och han borde bli bannad istället för jag och jag har respekt för erat misstag och jag tycker att ni har en bra server och mina roller kom precis tillbaka så jag vill extra mycket så jag hoppas att ni förstår. Ha en bra dag och hoppas att ni förstår så kan vi alla ha det för jag är aktiv typ 6-9 timmar om dagen och tar hand om folk och många tycker att jag är rolig. Ta hand om er också får vi se om vi ses senare!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 1 gång innan och det var för att jag råkade dra fram pistol i en affär framför en servervakt och han såg exakt ut som en motorcykel grabb som sköt emot oss och då sa jag du är med i och då sa jag "hur känns det att vara med" minns ej vad gänget hette och jag har lärt mig att aldrig mer göra något sånt och nu så gjorde jag egentligen inget men alla sa ändå att jag var det så alla visste redan och folk skrek på mig så då sa jag det som jag skrev på förra frågan men jag sa det för jag blir lätt stressad och har mycket att göra om dagarna och jag tröttnar på folk snabbt så då fick jag nog. Den andra gången blev jag bara av med mina roller för att jag var med i en server som jag spelade med min bästa vän i 2 veckor innan jag gick tbx till Unive för att jag saknade Unive så jag lärde mig att absolut inte vara med i en annan server.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Väntad tills jag var klar och när vi hade åkt ifrån sjukhuset så hade jag kunnat svara på deras frågor och när dem skrek på mig där inne så borde jag gått utanför rummet med han där ingen var så det var tyst så att han kunde höra mig tydligt när jag sa till han att vänta för att jag inte kan svara på det på sjukhuset och att han får lugna ner si.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag måste vara mer sträng emot folk som gör sånt som han gjorde och att jag måste börja bli mycket mer försiktig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jajamensan det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka