Inaktuell ankeshof_anka | Chef-jobb ansökan (Auto) [Alchemy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ankesnof

Icke Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Hannes

Vad heter du på discord? ankeshof#2056

Hur gammal är du? 14 om 13 dagar

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år sammanlagt

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet genom att försöka styra upp mina medarbetare för att vi ska kunna driva jobbet framåt. Jag kommer att få mina kollegor att vara så aktiva som möjligt för att vi ska ha ett jobb som e aktivt för att folk ska kunna komma och fixa mat. Eftersom att Bahama manmas ganska inaktivt kommer jag som chef att styra upp aktiviteten hos mina medarbetare. Jag kommer att göra så jobbet alltid har en så hög rp nivå som möjligt för att serverns rp ska vara bra. Jag kommer också se till att alla har de roligt på jobbet Såhär kommer jag att göra Personalansvariga: Tar intervjuerna till att bli anställd på bahama mamas Ledningen på jobbet= driver jobbet framåt med säljningen Sedan kommer jag att se till att våra kollegor är aktiv och engagerad genom att ge dem tillräckligt med stöd, feedback och hjälp . Jag kommer också att ge dem möjlighet att ta del av och bidra till vårt mål och vår framtid på jobbet, och göra så att de känner sig respekterade på jobbet

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit bitr chef här innan och vet du hur jobbet fungerar. Jag har jobbat på bahama mamas mycket och har kunskaperna inom jobbet och har enkelt för att driva jobbet framåt. jag är glad för att utvecklas och kommer därför alltid att driva jobbet framåt och göra jobbet till det bästa. Jag har också kunskaper som chef då jag varit bitr chef på auto och det gick jättebra. Jag är också väldigt bra på att sälja saker och jag e en duktig rpare.

Hur ofta kommer du vara inne? 6:30 - 22:00
tisdag : 16:30 - 22:00
onsdag: 15:50 - 22:10
torsdag: 17:00 - 22:00
fredag 7:00 - 9:30 sedan efter skolan 15:00- 03:00
lördag 10:00 - 03:00
Söndag 9:00 - 22:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.