Accepterad ankeshof | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ankeshof

Icke Medlem
Meddelanden
386
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198417526843/

Ditt Hex-ID: 11000011b41403b

Vad är din discord tagg? ankeshof#2056

Vem var det som bannade dig? Diaz

Hur lång tid var din ban? 8 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror jag blev bannad för jag sköt vid butiken vid ikea. Jag sköt mot de för att de sköt mot oss och flera kollegor. Därför använder mig av nödvärn. Sedan håller de på ett tag och de åker runt butiken hela tiden och skjuter. Jag skjuter tillbaka för vi blir sönderskjuta tillbaka och blir bannad för grov suntförnuft. Vad jag anser var de kanske lite dåligt av mig att springa bak och skjuta. Blir lite tråkig rp av de ja men om de har 3 bilar bak och 3 bilar fram så kan jag ej göra så mycket. Det var fel av mig att springa bak och skjuta och springa mot de med fulla bilar. Det var fearp av mig och kommer aldrig göra om det då jag vet att de var fel av mig men jag försökte göra så bra av rp:n men ganska svårt när sons skjuter hela tiden. Jag tror också jag blev bannad för att jag sköt för mycket och att jag ej rpade på mina skador

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sprang bak på baksidan och skulle skjuta de som började skjuta mot oss. Jag sköt tillbaka och blev bannad. Det var fel av mig och förstår hur ni staffs såg på scenariot men detta kommer aldrig mer hända av mig då jag har lärt mig av detta och kommer förändra min rp tills vidare och bevisa i nästa stora scenario att jag har förändrat min rp och tagit lärdom. Jag hade 3 st NI operatörer på taket där bak som hjälpte mig att skjuta. Som någon staff sagt så var jag där själv men vi har en radio och kan därför kommunicera och vi bestämmde upp att 3 st NI var på taket och hjälpte till. Sedan blir jag tydligen bannad för jag använder mig av laga befogenhet och nödvärn vilket är en lag som ger oss poliser rätt att skjuta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel då jag ej rpade på mina skador och jag sprang och sköt hur som helst på de bilar som åkte förbi butiken och de som åkte runt och sköt på oss. Detta var väldigt fel av mig och kommer ej göra om det. Vill att jag ska få en chans att visa er staffs att jag har tagit lärdom av detta och kommer ej att göra om det. Jag har tagit lärdom och har tänkt mig för.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag kunde gömt mig men om det är 3 bilar där bak och 3 st därfram så finns de inte ett skit man kan göra. Hade ni varit polis hade ni förståt exakt hur vi hade överblick av detta scenariot. Finns inget vi kan göra. Istället för att gå runt och skjuta hejvilt så kunde jag gömt mig mer och tänkt på att ej skjuta. jag skulle också rpat mer på skadorna när jag blev skjuten för det blev också lite fel. Detta var dumt av mig och detta kommer ej att hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att ej skjuta mot alla och att rpa mer på skadorna när jag blev skjuten. Jag ska ocksåm undvika att säga nere när jag skjutit någon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ej skjuta mot alla och att rpa mer på skadorna när jag blev skjuten. Jag ska ocksåm undvika att säga nere när jag skjutit någon.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka