Nekad ankeshof | Ansökan till Servervakt [rxscx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ankeshof

Icke Medlem
Meddelanden
386
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes Nilsson

Vad heter du på discord? ankeshof

Vad är ditt Hex:ID 11000011b41403b

Ange ditt födelsedatum 20 April 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. jag spelar ungefär 4-6 timmar om dagen när jag inte har golftävlingar, har tävling ungefär 2 dagar varannan vecka men nu när det börjar bli höst/vinter tid blir de inte lika mycket.

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen 2021, fått indragna roller nån enstacka gång

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Ingen aning

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt har man i stor del som uppgift att underlätta för staffsen i sitt arbete, som servervakt ska du banna/kicka folk på allmäna platser där de lallar eller begår regelbrott, en servervakt gör inte staffarbete utan rpar som vanligt men bannar där de ser att folk gör fel i scenarion eller förstår och lallar, ett exempel kan vara att jag som sv är på sjukan och ser nån som springer in och skriker massa, då kan jag kicka eller svbanna för lall.

Varför vill du bli servervakt på servern? Varit staff innan och har bra koll på reglerna, blev ofta bannad innan när jag var yngre för jag var inte så bra på att förstå mina fel men nu har jag lärt mig de, jag följer reglerna och märker lätt när någon gör fel eller går över gränsen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. När man utgyttnar sina perms för att det ska bli kul för dig själv, exempelvis att man kickar folk som exempelvis försöker kidnappa dig eller råna dig. Du utnyttjar dina Perms föra att du ska vinna.

Senast ändrad:
Nekad.

Anledning: Över 25 bans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka