Accepterad Ankarn | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ankarn

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Ankarn1337/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ef5ef62

Vad är din discord tagg? Ankarn_

Vem var det som bannade dig? Anticheat - (bilden på meddelandet kan inte laddas upp, har försökt i en timme med det, kan skicka på dc ) la en vit för att kunna skicka in.

Bild på banmeddelande: vit.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? i support sa han som hjälpte mig att det var nån variant av bugg hos anticheat

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Var inne på servern och RP'ade, spelet krashade och när jag skulle in på servern igen stog det att jag var permanent bannad av fiveguard

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Gjorde "ingenting", körde bil när spelet krashade. Och har ej begått nått regelbrott, det vet jag då jag spelat på denna servern för länge för att "råka" göra något som leder till en permanent ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har några tidigare bans, men tror den senaste var 2022 och jag var yngre, dummare och oseriösare då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Fiveguard gillar inte mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka