Inaktuell ANKANPÅTAKET | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ANKANPÅTAKET

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ditt discordnamn: .ankanpataket

Ange ditt födelsedatum 25 September 2009

Varför ska just du bli staff? vill bli staff för att hjälpa servern lite extra samt hjälpa med saker som de högre staffsen inte hinner samt hålla koll efter lallare samt de som gör regler brott.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? mycket lallare en stor server på fivem som det kan komma alla möjliga folk som behöver hjälp eller är bara där för att lalla

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag kan hjälpa de högre med att hålla koll på rp och specca skottlossningar samt va aktiv i report

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? det är väldigt viktigt att vara professionell för medlemar eller kriminella för att vissa att man finns på servern och kan bete sig

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? kan lägga upp mitt privat liv o rp med att vara i skolan ungefär från 8:20 till 15:00 från 15 så kan jag spela till 22 så går mitt liv typ

Hur länge har du spelat på Unive? börja den 9 feb vet it när jag fick medlem

Har du tidigare erfarenheter som staff? har varit staff på några styckna servers

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka