Nekad ANKANHÄRA | Ban Överklagan [Natte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ANKANHÄRA

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199412058975/

Ditt Hex-ID: steam:110000156889b5f

Vad är din discord tagg? GOD_RIZZ#1985

Vem var det som bannade dig? Natte

Hur lång tid var din ban? 3 dagar 8 timmar 13 min

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230316_142609.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag rpa fel i en kidnappning och lite FearRP

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För att jag kriga mot någon och ifrån ingenstans kom 3 andra ut ifrån bilen sen jag fortsatte kriga eftersom jag hade ingen annan val och sen blev jag val annars skulle dem döda mig för jag kan inte sluta kriga ifrån ingen stans dem skulle fortfarande kriga och dödat mig så jag fortsatte kriga efter det skotta dem ner mig och jag låg på marken och börja göra ljud eftersom jag blev skottad efter det tog dem in mig i bilen jag skrek fortfarande ajjj sen sa dem hållkäften sluta stöna efter det tog dem mig till en hemlig ställe sen fråga dem mig villket gäng är du med sen sa jag kan inte säga sen sköt dem mig och innan dem sköt mig döda innan det tog dem min glock , efter det tog en staff in mig senare gav han mig 2 varningar och banna mig i 5 dagar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde ett fel eftersom jag rpa som att jag hade nåt annat liv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer faktiskt inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? säga vilket gäng jag är med.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vara rädd i en kidnappning

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Nekad, det du gjorde var grov FearRP. Det var krim möte innan din ban så du borde ha lyssnat. Du får vänta ut din ban, ta detta som en läxa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka