Accepterad Ankan__3 | Medlem ansökning (zimma_36)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ankan__3

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? ankan__1

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anton Karlsson och han har bott i denna stad dör några år sedan men han flyttade till Spanien för att jobba och vila upp och plugga men när han var där så kände han att något fattades och det var hans familj och släkt så han bestämde sig för att åka tillbaka men när han var på väg hem strulade lite. Så han fick gå hem till Sverige och det tog nästan över ett år att gå hem men Anton var så trött så han bestämde sig att ta sig in på ett hotell rum för en natt och sova men när han vaknade på morgonen så bestämde Anton för att börja gå igen när han hade kommit en bit så såg han en bil på vägen som stod övergiven han bestämde sig för att sno den och köra hem till Sverige. Nu var han hemma och han skulle köra bil från Malmö till Unive för att träffa familj , släkt och vänner

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med skön & social RP samt bra aktivitet och en bra användning av Sunt Förnuft

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte vinna ett scenario utan man ska spela rättvist så att både jag och han jag spelar mot ska ha kul och ha en chans

Hur hittade du Unive? Spelat här innan :/ MVH

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka