- Meddelanden
- 30
- Reaction score
- 3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199143513593/
Ditt Hex-ID: 11000014686edf9
Vad är din discord tagg? Ankan#1375
Vem var det som bannade dig? Quirkz303
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fail rp
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sparkade en tjej som stog halv naken och dansa.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sparka en tjej som var halvnaken och dansade
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag fattar att jag blev bannad men 20 dagar tycker jag var för länge. Jag tycker jag borde fått en kick men inte mer än så.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig innan
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha sparkat henne.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska inte göra om det och rpa bättre
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000014686edf9
Vad är din discord tagg? Ankan#1375
Vem var det som bannade dig? Quirkz303
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fail rp
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sparkade en tjej som stog halv naken och dansa.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sparka en tjej som var halvnaken och dansade
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag fattar att jag blev bannad men 20 dagar tycker jag var för länge. Jag tycker jag borde fått en kick men inte mer än så.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig innan
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha sparkat henne.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska inte göra om det och rpa bättre
Har du läst våra regler? Ja