Nekad ankan22 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ankan22

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198930917933/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Ankan#0853

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en ung Kriminell som heter Mange Karlsson och är 26år gammal. Han var dålig i skolan som liten och hade svårt för skolan. När han skulle söka gymnasier kom han inte in på någon skola så han behövde hitta andra sätt att tjäna pengar på så han började med små saker som att sno från sina föräldrar och sälja det billigt sen börja han stjäla från butiker tillslut har han jobbat sig upp till smycken mobiler bilar Mm. Nu flyttar han till Unive för att växa ännu större inom den kriminella världen...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill kunna vara så seriös som möjligt och jag tror Unive är den rätta servern för det. jag vill bidra med bra rp och inspirera andra att göra det också och förhoppningsvis höja servers RP nivå och framförallt ha kul

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan vara så profisonel som möjligigt och förhoppningsvis få andra att vara det med

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte gör bemötandet ensidigt utan att man kan göra en upplevelse som är rolig för både t.ex en rånare och en polis att båda ska ha roligt är viktigt

Hur hittade du Unive? Jagt hittade Unive genom kompisar som rekommenderade det men även på Youtube där jag tyckte det såg roligt utt och ville testa för mig själv

Nekad, utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? försök igen om 24 timmar.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Tillbaka