Nekad Ankan2009I Chef-jobb Ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ankan2009

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Viggo

Vad heter du på discord? capybara1#7872

Hur gammal är du? 13år född 01-11-01-2009

Hur länge har du spelat på Unive? Ända sedan 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att börja med att anställa rätt personer till jobbet sedan kommer jag försöka hålla företaget aktivit. När jag varit chef ett tag så kommer jag kolla om personer kan reskina bilar och kläder till Mekonomen grejer. Kommer också försöka få in ny lokal till mekonomen. Jag kommer anställa mycket folk till företaget som jag tycker är värda platserna inom mekonomen. Jag kommer försöka få in nya bilar till mekonomen samt flera scripts om de skulle gå att göra. Jag kommer göra företaget nöjda o glada. Jag kommer göra kunderna nöjda med ett bra och socialt rp nivå samt bra rp med /me och /sme sedan kommer jag försöka göra så att mina anställda har de bra på arbetsplatsen samt med kunderna att de kommer nöjda ur lokalen. sedan kommer jag också göra så att alla mina anställda trivs bra på arbetet och att de känner att de är roligt att jobba på mekonomen samt så kommer jag vara mycket aktiv chef som kommer vara omtänksam mot mina anställda och inte tvinga de att vara ingame hela tiden om de har andra saker så kommer jag respektera det. jag kommer göra så att Mekonomen blir mer roligt och bra med rpn. Jag kommer utveckla jobbet väldigt mycket med tiden då jag kommer komma på nya ideer till jobbet eftersom jag kommer ta jobbet lite med tidens grund. Jag kommer också vara trevlig chef och göra mitt jobb mycket bra utan att begå regelbrott mm. Sedan kommer jag göra så att jobbet blir både kreativt och roligt för mina anställda så att fler lockas till att jobba hos oss! Vi kommer ha många roliga events mm. På arbetsdagar så kommer jag heja på mina anställda så att de gör ett mycket bra och kreativare jobb

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som securitas (Ordningsvakt) Sedan Polisen (Studerande) Sedan har jag varit hos några bilfirmor och där var jag personal ansvarig, Qpark där var jag också personal ansvarig

Hur ofta kommer du vara inne? Beror på hur mycket skolarbete jag har hemma. Men jag gissar på att jag kommer vara inne så ofta så ofta som möjligt men jag gissar i timmar på minst 8-9 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja de skulle Jag göra

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej jag spelar bara på Unive.

Har du läst våra Regler? Ja de har jag gjort.

Senast ändrad:
Nekad! Vi har redan utsett en chef för detta yrke! Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka