Nekad Ankan123 | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ankan123

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? staken22

Vad är ditt Hex:ID 110000159b037ea

Ange ditt födelsedatum 17 Oktober 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Är inne 4 timmar per dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? nu i typ lite mer än en månad för har börjat rpa igen men innan så hade jag varit medlem sen juli 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har vart bannad 18 gånger totalt.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter har som uppgift att se över folk när de rpar så att de inte gör regelbrott och ej lallar. De ska se till att folk har hög nivå när de rollspelar, vara trevliga och få andra känna sig trygga. Servervakter har en funktion att sv banna eller kicka folk ifall de begår brott på serven och därefter skriva en utvecklad anledning så att personen förstår varför den blev bannad och därmed lär sig från sina fel. Servervakt ska göra så att staff inte ska behöva gör allt. En servervakt ska kunna mycket inom Fivem och hur man rpar på en hög nivå och vara ett bra exempel på hur en bra person rpar då andra kan ta tips och utveckla sin egen

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag känner att jag har spelat på Unive ett litet tag nu och vill ta min rp till en högre nivå. Jag känner att jag är en bra person för jobbet då jag är trevlig och ganska bra på att lära ut. Jag ser många som gör regelbrott och lallar och vill därmed skydda serven från dessa personer som försämrar rpn för andra. har lite erfarenhet av SV kommandon men skulle gärna vilja lära mig mer.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption betyder att man använder sina servervakt perms och kommandon för att tex vinna scenarion vilket är fel. Abuse kan vara tex att man har toggle id på i viktiga scenarion för att få en fördel då man kan se igenom väggar och se ifall folk gömmer sig. Eller att man tex revievar sina vänner bara för de inte orkar åka till sjukhus eller att ressa på grund av bugg

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka