Accepterad Ankan | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9ankan

Icke Medlem
Meddelanden
543
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Eriksson

Vad heter du på discord? Ankan#3636

Vad är ditt hexid? 11000014b4fec45

Ange ditt födelsedatum 3 Juli 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag behöver något att göra igen, jag vart precis demotad från min mod. Sen har jag sett att det inte är så aktivt från MA sidan heller, den jag sett göra arbete är just nu wilma, och då känner jag för att hjälpa henne i arbetet. Så jag känner att det måste göras något åt denna situationen, vi behöver fler folk som vill va MA. Jag känner att eftersom jag har varit staff över 1,5 månad på servern så kan jag ta ansvar som MA på unive istället!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag kommer bidra med mycket aktivitet samt mer medlemmar på unive. Jag har erfarenheter inom det sen tidigare då jag som sagt varit staff och vet hur man ska hantera intervjuerna. En fördel med mig som MA kommer vara att jag ALLTID kommer ha ett bra bemötande till personen som jag tar intervju med, kommer hålla en lugnt och sansad ton till personen. Om det är något den inte kan eller är osäker på kommer jag alltid va där för att hjälpa personen och berätta om det är någon han eller hon är osäker på. Jag kommer alltid va vid den nya spelarens sida.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta dem bra! Även om personen kommer in med en dålig ton så ska du inte ryta till. Utan di ska fortfarande ha en god ton mot den du intervjuar. Du behöver inte gilla personen du tar intervju med, men han eller hos ska fortfarande ha samma förutsättningar som en person som du är bra vän med. Ingen ska slippa undan något.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Betydelsen ska väl va det samma, men det är saken, man vill ha folk med hög rp nivå på servern. Om man märker att det är någon som inte kan så mycket inom rp så kan man alltid hjälpa den personen upp på sina fötter innan han eller hon börjar att rpa.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna grundreglerna, man ska kunna ha en bra rp nivå så det blir kul för båda parterna, du ska inte vara här för att lalla utan du ska vara här för att ha kul och sprida glädje till andra personer!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Det största ansvaret är att man ska ta in spelare som man känner kan alla regler och vet hur man ska uppföra sig, de ska inte t.ex. lalla på intervjun, inte göra en ansökan bara för att göra en (lallig) d´man ska ha som ansvar att ha ett extra öga öppet för de som inte kan uppföra sig.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag: 15:00 - 22:00 Tisdagar: 15:30 - 22:00 Onsdagar: 14:20 - 22:00 Torsdagar 15:20 - 22:00 Fredagar 15:10 - 00:00, 02:00 Lördagar 11:00 - 00:00, 02:00 Söndagar 11:00 - 22:00

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar ej på en annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inget just nu

+++rep Skulle passat bra som det, har tidigare varit mod också så han vet hur saker och ting fungerar. Skulle passat perfekt som medlemskaps ansvariga nu när vi behöver nya också.

+ + + + + + + + r e p j a g t y c k e r h a n b o r d e b l i s e r v e r v a k t f ö r h a n e s å f i n o c h s n e ll

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka