Nekad Anka | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Anka

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 110000133ad40e5

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? kotten#4417

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som heter abdi abdioch älskar bilar. Han är född 2000-08-05 och föddes i Multistaden. Hans barndom var allt om att mecka med bilar och han har väldigt mycket erfarenhet pga att sin morfar lärde honom. När abdi flyttade och skaffade sig själv ett jobb så blev han senare kickad från jobbet. Nu har han ingenstans att ta vägen. Han blev inte intagen till något jobb eftersom han inte hade någon erfarenhet till dessa jobben han sökte. abdi har blivit hemlös och tiggar på gatan men han söker fortfarande jobb. abdis dröm är att bli mekaniker och få en stabil lön så han kan skaffa en lägenhet till sig själv och en bil som han kan mecka med. abdi känslor är svårt att förstå om man inte har träffat han innan, ju mer man är med han, ju mer öppnar han sina känslor.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli wl för att det kan alltid vara bra att ha, man får väldigt mycket tillit i staden, och man får jobb enklare

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli wl på denna servern för att jag känner att denna servern har bäst med folk, och folk tar denna stad seriöst och då känner jag samma.

Hur hittade du Multistaden? vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med denna stad är att hitta vänner och göra bra och roliga scenarion, och få respekt av andra människor

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Tillbaka