Nekad Anka | Whitelist ansökning [Dreamer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Anka

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 110000133ad40e5

Vad är ditt namn i verkligheten? max

Vad är ditt discord namn? Kotten#4417

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi och är 30 år gammal. Han växte upp i Iran, när han var liten så var det väldigt mycket kriminalitet . Därför började Abdi laga bilar för att kunna för att kunna glömma bort om allt som händer i Iran. När Abdi blev större så var han jätte bra på att laga bilar, därför flyttade Abdi till multistaden där dom behövde mekaniker.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill verkligen vara med i denna servern och vill också hjälpa till i staden så folk kan känna sig som hemma genom att laga andras bilar. som jag sa med min karaktär så vill jag bli mekaniker på denna server, och det var en av mina mål att bli de, om jag fick chansen skulle jag jätte gärna bli det. jag har spelat i rollspelet i kanske 1 år nu och jag har aldrig hittat en såhär bra server. jag vill bli wl i denna servern för att man kan lära sig mycket i denna server och man kan också förändra framtiden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har hört väldigt mycket om denna servern genom mina kompisar, denna server har fått väldigt mycket bra ord om sig, och då känner jag varför inte testa. Det finns en massa möjligheter också i denna server till exempel man kan söka till nästan vilket jobb man vill.

Hur hittade du Multistaden? Genom mina kompisar, dom sa att denna server var bra, och jag såg också att de spelade på servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att bli mekaniker och göra alla som bor i multistaden trygga. Jag vill också skaffa en massa nya kompisar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? just nu så är det ingen server.

Tillbaka