Nekad Anka | Whitelist ansökning [Deeney] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anka

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 110000133ad40e5

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Kotten#4417

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Abdi jag är 20 år jag har ett väldigt stort intresse för bilar och mycket annat. När Abdi var liten så blev han mobbad och han hade inte så många kompisar Abdis mamma kommer ifrån Sverige och min pappa kommer ifrån Somalia. När Abdi var 14 år så träffade några killar som hette albin, felix, allan och kalle det var fyra riktig tuffa grabbar dom hade massa kompisar och jag började hänga med dom mer och mer. vi började göra en massa dåliga grejer som att vi började sälja en massa droger som större personer hade jätte oss alla droger sen när vi blev äldre där 17 år så började jag och grabbarna att råna affärer till en början var jag den som körde bilen där ifrån men sen så fick jag vara där inne och hålla i en pistol jag tänkte att det inte kändes bar att hålla i en pistol så jag gick tillbaka bakom raten. Jag och grabbarna var ute och vaktade våra områden så kom det några från ett annat gäng och det ledde till att vi började att skjuta på varandra och Ahmed blev skjuten och dog på plats vi drog där ifrån och jag var jätte ledsen och jag tänkte skjuta mig själv ett tag men jag tänkte att jag har så mycket att leva för jag la gangster livet bakom mig ett år senare så var jag en helt vanlig person som kan mycket bra svenska och har ett jobb.

Varför ska just du bli whitelistad? Jagg vill bli whitelistad för att jag att jag vill spela mer seriösare RP. och få seriösare jobb. Om jag blir Whitelistad så kommer jag att föregå med ett gått med ett gått exempel och inte lalla runt. Jag gillar att prata med folk så det är en av anledningarna varför jag tycker att jag borde bli Whitelistad jag kommer leva in i min karaktär mycket mer om jag får ett seriösare jobb där man får prata med folk.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag ska just bli whitelist för att jag vet hur man kan göra extremp bra rp i staden och jag kan bidra med väldigt många bra scenarion. Jag kommer helt enkelt göra det så kul som möjligt för alla som spelar på denna bra servern och jag ska försöka att göra den bättre

Hur hittade du Multistaden? Min kompis hittade Multistaden och så tipsade han mig och sen har jag spelat på den sen han tipsade mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rp är att jag ska släppa ut min rp-ande och verkligen göra mitt bästa för att få en bra rp server för alla!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu som det är så spelar jag inte på nån

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka