Accepterad Anka | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anka

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Slurpen/

Ditt Hex-ID: 110000133ad40e5

Vad är din discord tagg? Kotten#4417

Vem var det som bannade dig? Redz

Hur lång tid var din ban? 2dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit bannad för suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte jag körde lite fort i staden och sedan kom jag upp vid sjukhuset, efteer det så fick jag ban för att jag körde för fort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte min bil som vanligt och åkte lite fort vid sjukhuset kanske 120 kmh och sen fick jag ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den var fel som tusan för att folk kör 250 upp där vid sjukhuset och jag körde bara 120 jag tyckeer att jag borde få unbann för att jag körde inte så fort.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för ooc ingame och sunt förnuft. När jag blev bannad för ooc så var jag vid Marja lisa och då kom det fram en kille och jiddrade mot mig och jag säger att gud kommer bli arga på dig jag tog lärdom genom att läsa era regler och prata med Staff teamet. Sedan blev jag bannad för sunt förnuft för att jag körde fort på motorvägen där jag körde 150 kmh när det var 120. Jag läste reglerna och började spela på en bättre rp nivå efter de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kört långsammare och följt lagen i staden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja kör inte så fort i staden för att du kan få ban för det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka