Nekad Ank4N | Chef-jobb ansökan [Flinhc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9ankan

Icke Medlem
Meddelanden
543
Reaction score
29
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grove street pizzeria

Vad heter du IRL? Albin

Vad heter du på discord? AnkaN#2255

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? början av decermber 2021

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer göra till en bättre och trevligare plats samt hålla koll på aktiviteten då den inte har varit så bra. Jag kommer att utveckla jobbet då jag kommer hålla mer öppet och ta intervjuer så de får anställda. Jag kommer kolla hur mycket och hur effektivt de jobbar så tar jag befordringar efter det. Är de någon som är inaktiv i typ 1 vecka och inte skrivit något om det så tas åtgärder efter jag pratat med personen. Skriver ett pm till personen och frågar om den glömde eller något sånt. Jag kan prata med andra chefer på olika jobb om de t.ex. Bahama mamas om de har någon fest så kan man va där och servera pizza. (skapa samarbete.) Sen lite framtidsplaner jag hade va ju att försöka ha social rp med de andra jobben t.ex. att skapa samarbeten och sånt. Jag tror att om jag blir chef kommer gsp bli en helt annan plats att va på! Jag kommer se till att det är ett bra ställe, inte så mycket kaos som det har varit. Om någon gör ett tjänstefel kommer jag ta åtgärder efter hur grift tjänstefelet va. Men innan åtgärder ska jag prata med personen om varför och om de är medveten om att det va ett tjänstefel. Som jag skrev tidigare kommer jag att höja upp folk beroende på hur bra/effektivt de jobbar. En sak jag kommer va sten hård med är korruption. Det kommer va noll tolerans med korruption. Man får rent ut sagt skylla sig själv för de åtgärder som tas om man är korrupt. Det som kommer hända om en person är korrupt är ju självklart sparken. För det är ju som jag sa, noll tolerans mot korruption!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenheter från både ig och utanför spelet. Jag har praoat på en pizzeria, jag vet hur man tar beställning, vet helt enkelt hur man jobbar. Sen ig har jag varit personal ansvarig på olika jobb innan. Vet att man måste ta mer ansvar som chef och hålla mer koll. Men jag kommer greja det. Jag vet hur fakturerings systemet funkar, vet hur panelen funkar. Jag har erfarenhet inom en position som chef då jag har varit bitr på falck för ett väldigt bra tag sen. Jag vet som sagt hur nästan allt fungerar inom jobbet.

Hur ofta kommer du vara inne? 7-10 per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka