Accepterad Ank4N | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9ankan

Icke Medlem
Meddelanden
543
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Eriksson

Ditt discordnamn: AnkaN#2255

Ange ditt födelsedatum 3 Juli 2007

Varför ska just du bli staff? Jag är en person som gillar att samarbeta med folk, jag gillar verkligen att hjälpa folk. Jag kommer göra allt i min makt för unive så detta blir en bättre plats! Jag kommer underlätta för alla i staff teamet då jag kommer va till stor hjälp till de flesta! Med det menar jag att jag ska försöka hjälpa alla som jag kan hjälpa, men de problem jag inte kan lösa själv tar jag hjälp av andra i staff teamet så försöker vi lösa problemet som personen har! Jag kommer va vänlig mot alla som jag tar in i support/intervjuer jag kommer. T.ex. i support kommer jag försöka göra mig så lätt förstod så möjligt för personen. Om jag nu blir staff och blir donations ansvarig kommer jag va lika vänlig där, jag frågar vad de tänker donera till så säger jag priset så skickar jag donations länken till dem så donerar de så är det klart! Jag kommer även hålla mycket koll i forumet samt ig. När jag kollar forumet kollar jag ju sakerna som är tilldelad till mig. Antingen godkänner jag eller så nekar jag. Sen ig kommer jag hålla koll på hur folk följer reglerna och hur de generellt rp:ar med varandra. Om det är folk som gör jätte mycket pwg så blir det en ban med klipp. Om det är folk som bara lallar runt och slåss lite blir det en kick som varning.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? mellan 7-10 timmar varje dag

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sen början utav december 2021 och då va det fantastisk rp. Jag vill försätta utveckla på det!

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, varit helper på unive tidigare.
olika staff kommands:

/sqlban (id) (tid personen blir bannad) (anledning)

/sqlunban (hexid)

/kick (id) (anledning)

/toggleid (du ser en spelares id ig)

/togglename (du ser spelarens steam namn över huvudet)

/tpm (du teleporteras till en plats du suttit på kartan)

/sc (staff chatt)

/setjob (jobbid) (id) (ger en spelare ett jobb)

/freeze (id) (fryser en person)

/unfreeze (id) (sluta frysa en person)

/svban (id) (anledning) (1 timme ban på personen)

/revive (id) (ressar en spelare)

/noclip (staff kommand så gör att du flyger och är osynlig)

/dv (tar bort ett fordon)

/m (id) (skriver ett pm till en person ig)

/who (id) (kollar roller på en person=

/skin (id) (ger skin till en person så de kan fixa kläder om det är något fel me de han/hon har på sig)

/giveitem (id) (namn på item) (ger ett item till en persom som har BEVIS på att den t.ex. bugga bort)

/bring (id) (drar en person till dig)

/goto (id) (går till en person för t.ex. specca)

/announce (skriver ut något viktigt till servern)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? inte vad jag vet just nu, men om jag blir så kan jag meddela dig om jag inte trivs på någon position!

Senast ändrad:
Bump, skulle gö allt i världen för en plats i staff teamet!

+Riktigt trevlig grabb, hoppas att du kan få testa vara med i Staff Teamet och att såklart du lyckas komma långt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka