Accepterad Ank4N | Ansökan till Parti

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9ankan

Icke Medlem
Meddelanden
543
Reaction score
29
Användarnamn:

Ditt namn i verkligheten.
Albin Eriksson

Vad är din discord? (Den som gör ansökan blir också partiledaren, kom överens med det innan) AnkaN🦆#2255

Namn på partiet. Jortarna

Vad har ditt parti för vision? Jortarna kommer bekämpa gängkriminaliteten som ingen gjort förr! Vi kommer stå upp för att Sverige kommer gå tillbaka till de fina land utan massa rån och oskyldiga mord på civilpersoner. Vi kommer stå för att alla ska ha det bra och för att Sverige kommer va ett bra och tryggt samhälle! Med det menar jag att alla skottlossningar, rån och inklusive mord kommer det bli hårdare straff på! Jag och mina ”kollegor” inom jortarna kommer att ta Sverige med storm! Vi kommer ta allt seriöst, alla frågor allt allt allt! Vi kommer att ha ett jämställt samhälle där alla är lika mycket värda! Jag som partiledare kommer ta hand om allt och alla i detta underbara samhälle. Det kommer va slut med gängkriminaliteten för gott! Samt att vi hade tänkt att sänka skatten så alla kan betala utan att känna sig skuldsatt. Lönen har vi också pratat på, den funderar vi på att höja så folk kan försörja sig själva och sin familj! Vi ska även inom vårt parti hjälpa alla blåljus jobb med personal och resurser mm. Sen detta med omsorg för de äldre, vi kommer bygga ålderdomshem för de behövande så de kan få all hjälp de behöver! Med det sagt så tror jag att Sverige kommer bli bättre med jortarna i ledning!

Hur ska ditt parti lösa samhällsproblemen? T.ex. kriminalitet, brist på arbetare osv. Vi kommer försöka vårat yttersta med att alla ska ha någonstans att jobba så man kan försörja sig sig och familj! Det kommer bli ett så mycket bättre samhälle med oss som ”ledare” för Sverige! Jag kommer ta frågorna på allvar! Jag kommer att göra Sverige till ett bättre och säkrare samhälle! Jag å min ”bitr” partiledare maxi kommer göra Sverige till det som det aldrig vart förut, vi kommer göra Sverige till ett nytt Sverige!

Jag förstår att om jag gjort en oseriös, rasistisk eller sexistiskt parti så kommer det tas åtgärder på mig och kommer bli direkt utesluten. Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka