Accepterad Ank1shh | Ansökan till Servervakt [Boogy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9ankan

Icke Medlem
Meddelanden
543
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? Ank1shh#0928

Ange ditt födelsedatum 3 Juli 2022

Beskriv din dagliga aktivitet. Vakna, skola, går hem från skolan, gibb, träning, gibb, sova

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen början av december 2021 men tog en lång paus å kom tbx 15 juli 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jadu ingen aning, det är väl x antal gånger men de mesta när ja ej kunde något, de mesta är felaktigt, tror ej att jag verit bannad senaste 2 månaderna men kan ha fel

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt har du i uppgift att underlätta för staffsen som måste ta hand om alla reports samt support, jag som själv varit mod här vet hur mycket det är och just därför så tänker jag att jag vill va en del i medverkan att underlätta för alla staffs. Vi som servervakter ska INTE leta problem utan vi ska låta problemen komma till oss och vi ska inte abusa våra perms, med det menas att vi ej ska kicka/banna i onödan eller bara för att vi kan. Sen om vi bannar så skickar vi ut i ban bevis å samt om det behövs så ska vi skicka ut i förlängning bans.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill det för som sagt jag har varot staff förut och jag vet hur hårt ni jobbar och just därför vill ja vara sv för att ni ska kunna fokusera på erat staff arbete å vi servervakter ska kunna hjälpa till med det vi kan. T.ex. om vi ser någon lalla kan vi lägga en kick först men kommer den personen in ännu en gång och fortsätter att lalla så kan det bli ban.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom sv är att vi drar nytta av våran roll som saker vi inte ska ha den till. Abuse är om vi t.ex. dör i ett scenario så revvar vi oss själva, vi bannar folk vi inte gillar ooc eller ig, kickar bara för att man kan. Det är de jag har å komma fram med.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka