Accepterad Anjouu | Whitelist ansökning [Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anjouu

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Anjouu/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Anjou#0002

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Asmad Habib. Han har överleft i 20 år utan föräldrar eller någonting. Han har ingen skolutbildning och kan knappast läsa. Hans föräldrar dog båda i ett mord år 2001 när Asmad nästan var 1 år gammal. Asmad har left på sopor och jobbat som städare i mcdonalds toaletterna. Hans bästa kompis Adill jobbar på Postnord och han har fått en tjans att jobba där.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill ha whitelist för det första så har man det lättare när man har whitelist med whitelistat jobb och så då kan man lära känna folk bättre och man får bättre lön och jobben är skit roliga. Sen så kan jag bidra med bra rp på denna server, jag vill visa för alla att denna server är sjukt rolig om man bara försöker. Sen så är jag en seriös spelare eftersom jag verkligen bryr mig om min karaktär och lelver mig in i min karkäktar!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att denna server är en av dem bättre servrarna och även den strösta svenska fivem servern i Sverige som finns och det är ganska seriöst rp så det blir bättre interaktioner och roligare jobb än andra servrar jag har sätt. Jag vill bli whitelistad för jag vill få whitelistade jobb samt jag har vänner på servern och vill jobba med dem samt att jag vill visa hur bra jag är på att rpa

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive igenom några kompisar som ville börja rpa. Jag hade redan gjort rp innan men jag hade inte hittat Unive förut!

Vad har du för mål med ditt rollspel? att alla ska kunna ha det roligt och jag ska försöka göra mitt bästa inom rpet att alla kan ha det roligt inom rpet. Och självklart inte bryta mot nå regler alls. Försöka få mig till toppen och bli multi miljonär!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej! Inte just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka