Nekad Anjouu | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anjouu

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/anjouuu

Ditt Hex-ID: 11000013df1b36b

Vad är din discord tagg? Anjouu#2522

Vem var det som bannade dig? bo1trix

Hur lång tid var din ban? 30 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Krim utan Krim, FailRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Otroligt svårt att säga med tanke på att jag har Krim. Jag är med i Krim discorden och när man skriver /who med mitt id ingame står det Medlem Kriminell. Så jag är väldigt osäker varför jag är bannad med tanke på att det ända "kriminella" jag har gjort under det senaste 48 timmarna är att ha en kniv på mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad under natten. Det senaste jag gjorde på servern var att jag blev intagen till polisstationen och sedan frisläppt för jag var misstänkt. Efter jag blev utsläppt åkte jag och lämnade min bil i ett garage sedan loggade jag ut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag antar att detta var en felaktig ban, eventuellt att mods har råkat skriva fel id när de bannar eller något. Personligen så tror jag inte att detta har något med mig att göra för jag vet inte riktigt vad jag har gjort fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för ett par små saker förut men det var väldigt länge sen, det var innan Medlem wipen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet ej. Med tanke på att detta antagligen var en felaktig ban så skulle jag nog inte kunna gjort så mycket mer annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja inte riktigt, kanske vara lite mer interaktiv i bilen när man blir tagen till polisstationen? Annars vet jag ej.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka