Nekad anime666999 | Ban överklagan (Wagner)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BertLarsson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198353827508/

Ditt Hex-ID: 1100001177546b4

Vad är din discord tagg? anime#0666

Vem var det som bannade dig? Kasper

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? korrution

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag var väldigt dum och tog ut höga summor pengar ur meko kassan som jag ångrar rejält mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja de var så att jag behövde lite pengar så jag tog ut ganska stora summor pengar ur kassan som chefen ej brydde sig om att jag gjorde direkt och då efter 5min kanske skrev Kasper till mig o bad mig komma support så fick jag ban. Jag hade tänkt och betala tillbaks allt när jag hade faktiskt men jag fick ju ej chansen plus att chefen ej brydde sig. Och jag ångrar det faktiskt riktigt mycket och skulle aldrig gjort om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är fel men rätt men de var ju så att chefen sa just ingen viss info med kassa osv och han sa efter jag blev bannad att han ej bryr sig men jag fattar ju att jag blev bannad för de var rätt så stora summor.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag är ej säker men tror de är 2 tidigare bans. En gång när jag börja med rp så visst jag ej helt vad suntförnuft betydde så jag försökte sälja kokain till en mekonom på gatan men jag såg ej först att han var mekonom förrens efter jag fråga han. Den andra gången så tänkte jag tjuvkoppla en bil så kom en snubbe upp och sen sprang han iväg så försökte jag igen så kom han tillbaks så blev jag bannad. Men jag har lärt mig att ta tiden och fixa egna bilar och inte ta bilar från gatan och för länge sen vad suntförnuft exakt är.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ha lite tålamod att vänta tills jag fick pengar istället för att ta från kassan eller så hade jag kunnat ej rört kassan överhuvudtaget. Hade också kunnat kolla med chefen innan om det är lugnt att jag tar lite pengar men inte så mycket som jag tog och sen spara upp de som hade saknats själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska ta min tid i mitt rp och samla upp pengarna utan att fuska mig fram dom om man ska säga det så asså inte fuska med riktiga fusk menar ju att ta från kassan eller så. Har lärt mig att träna på mitt tålamod som är svårt när man inte har så mycket tålamod. Men jag gillar denna server väldigt mycket så jag hade aldrig gjort om något sånt igen och om jag får en unban så ska jag göra allt i min makt att inte sumpa den och göra mitt bästa i rp och allt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka