Nekad anime666999 | Ansökan till Servervakt [hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BertLarsson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ange ditt födelsedatum 15 November 2005

Vad heter du på discord? anime#0666

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag brukar spela hela dagarna och natterna oftast. Det finns ju dagar då man är iväg eller är med en vän men är inne flera timmar om dagen i stort sätt.

Hur länge har du spelat på Unive? vet ej exakta tid men har spelat 400h+ iallafall på denna server.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle använt det till att hålla ett extra koll på folk som är runtomkring mig och sett ifall dom bryter mot några regler. Om dom hade gjort något så hade dom åkt på ban eller kick brors på hur grovt det är.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Ja det är väll mest för att jag tycker om att hjälpa folk och så. Det är också för att jag ser folk lalla vdma och bryta andra regler när man försöker rpa och man reportar dom men ej får hjälp så då hade servervakt hjälpt mig att kunna ta saker i egen hand och hjälpa till med folk som bryter regler osv.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att jag håller koll hela tiden runt omkring mig när jag rpar ifall det är någon lallar eller så. Och om det finns någon som lallar så bannar jag dom klippar det och om dom ska ha längre ban så hoppar jag väntrum med klipper och visar er det. Är också aktiv dag in dag ut. Jag är i stort sätt bara hemma och spelar så jag är inne flera timmar om dagen. (10-15h oftast).

Varför ska just du bli servervakt? För att jag kan reglerna jag följer dom plus att jag vet ansvaret med det vet att man ej ska använda de för kunna kicka nån man ej gillar eller revva sig själv eller sin kompis.

Varför vill du bli servervakt? För att som sagt hjälpa servern mot folk som bryter mot era regler och ej kan rpa. Det är väll i stort sätt därför. Det händer ju ofta att man ser folk som bryter mot reglerna och det är inte alltid man får hjälp så det hade varit skönt och kunna hjälpa till lite. Plus att de blir mindre jobb för er som har mycket annat och göra också.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? - /svban (id) (anledning) - Ger spelaren en tillfällig avstägning på 60min. Staffs ska informeras vid tidsförlägning av avstägningen. - /kick (id) (anledning) - Du sparkar vald spelare från servern med angiven anledning. - /revive (id) - Du återupplivar personen. - /dv - Du tar bort fordonet närmst dig. - /sv - Du skriver i servervakt-chatten, ska endast användas vid förmedling av viktigare saker. Jag vet att det är sv kommandons. Sen finns de ju andra kommandon om man är support eller högre som noclip spawna bilar och sånt. Men jag siktar ej att blir support jag nöjer mig med servervakt för att hjälpa servern.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad ett par gånger vissa har varit felaktiga o vissa inte. Den första bannen var när jag precis börjat rpa då jag fick tag i kokain så frågade jag en snubbe om han ville köpa lite mitt i torget och vart bannad för sunt förnuft som sagt hade börjat med rp då och kunde ej reglerna. Vart bannad en gång till för sunt förnuft då jag försökte sno en bil utanför marja-lisa då jag var ganska ny med rp då med. Sen var jag dum och tog ut pengar från meko kassan en gång och blev bannad för korrution. Alla dom 3 var ganska länge sen. Jag och min vän vart bannad för lall för typ 2 veckort sen när vi slogs och hade scenario bakom det. Sen fick jag en ban igår när en support bara hade sätt en del av ett scenario men jag snackade med han och allt löste sig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag ej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka