Nekad anime666999 | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BertLarsson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Törnqvist

Ange ditt födelsedatum 15 November 2005

Vad heter du på discord? anime#0666

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Under lovet i stort sätt varje dag om inte min brorsa tar datorn o ej låter mig ta tillbaks den men jag brukar vara inne jätte mycket.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag vet ej exakt men över 100 timmar iallafall tror jag spelade lite när den hette multistaden också.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle använda det för att kunna göra servern bättre te.x om jag ser någon failrpa vdma eller något sånt så tar jag och kollar om det finns någon som kan fixa en längre ban än vad en servervakt kan om det ej finns någon så ger jag dom bara en ban.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill göra servern till en bättre platts då jag ser hyffsat ofta att folk lallar osv medans man själv faktiskt försöker rpa.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att som sagt försöka mitt bästa att göra servern till en bättre plats där folk kan rpa utan att de kommer nån som failrpar, vdmar. rdmar ellr så. Har sett det hände ganska många gånger och det är inte så kul att se när man försöker ha roligt och rpa.

Varför ska just du bli servervakt? Jag har varit staff på en annan server. Och jag tycker om att hjälpa till o göra allt jag kan för att servern ska bli bättre och folk ska kunna ha roligt göra sitt rpa osv utan att de kommer någon som förstör allt.

Varför vill du bli servervakt? Jag som sagt gillar att hjälpa folk se till så att ingen förstör för servern eller någon annan och så.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan ju ej servervakt kommandon för har aldrig varit de men jag kan ju lite basics,

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja 3 gånger. En gång var för jätte länge sen då jag ej var kunnig om reglerna då jag försökte sälja kokain utan krim roll till en meko men såg dock ej att det var en meko först tills efter jag fråga han så då blev jag bannad för suntförnuft. Andra gång försökte jag tjuvkoppla en bil då en kille såg o jag blev bannad. Tredje gången vart jag bannad för att jag tog pengar från meko kassan då jag har lärt mig från alla dom här misstagen jag gjort att jag aldrig nånsin ska göra om det för detta är min favorit server och gillar den väldigt mycket så jag gör mitt bästa och skärper mig nu för ej få en ban.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej om jag nånsin skulle gjort det hade det bara varit en drift server för tycker om o drifta och så men har ej gjort det på ett bra tag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka