Nekad Angistef | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Angistef

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? angistef#7738

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed Yäni 30 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, kaxig och smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i en miljö där man snabbt lärde sig att inte lita på vem som helst. De få människor han släppte in höll han däremot nära, och lojalitet blev det viktigaste i hans liv. Han har alltid varit den som ställer upp, oavsett vad det kostar. Samtidigt byggde han tidigt upp en kaxig attityd dels som skydd, dels för att han förstod att respekt är något man tar, inte får. Bakom den ytan är han smart och beräknande, mer street smart än boksmart. Han läser av människor snabbt, tänker flera steg framåt och vet exakt när han ska trycka på och när han ska backa. Efter att saker i staden blev för intensiva en affär som gick fel eller fel personer som började ställa krav valde han att försvinna ett tag. Inte för att fly, utan för att samla sig och komma tillbaka starkare. Under tiden borta har han blivit mer disciplinerad och mer selektiv med vilka han litar på. Nu är han tillbaka med en tydlig plan. Han är fortfarande kaxig och självsäker, men mer kontrollerad. Han testar folk, pushar gränser och ser snabbt vilka som är värda att ha runt sig. Hans mål är att bygga upp ett namn i staden igen någon som är känd för att vara lojal mot sina egna, men svår att ha att göra med om man hamnar på fel sida. Han vill tjäna pengar på ett smart sätt, bygga starka kontakter och ta sig upp i hierarkin, oavsett om det är inom ett gäng, en MC-klubb eller genom att skapa något eget. På sikt vill han ha makt, respekt och kontroll över sin egen situation och aldrig igen behöva vara den som står längst ner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriös och utvecklande RP där fokus ligger på story och långsiktiga relationer, inte att “vinna”. Min karaktär skapar både konflikter och samarbeten som driver scenarion framåt. Jag tar initiativ, är respektfull IC/OOC och anpassar mitt spel för att göra RP rolig för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? “Man spelar inte bara för att själv vinna, utan för att göra scenariot bra för båda. Ibland låter man motparten få övertaget så RP:n blir roligare och mer realistisk.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot regler tidigare, mest i början när jag inte hade full koll på alla regler. Jag fick en varning och lärde mig att läsa igenom reglerna noggrannare och tänka mer på fair RP. Men har kört FiveM i kanske 5 år så har utvecklats väldigt mycket.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag kan grunderna bra, typ RDM (döda utan anledning), VDM (använda fordon som vapen), FearRP(Inte värna om sitt liv), metagaming(använder ooc info ingame), powergaming(gör orealistiska saker). För mig handlar det mest om sunt förnuft och att spela realistiskt. Inte bryta inlevelsen eller använda OOC-info i RP. Jag är van vid seriös RP och fokuserar alltid på att skapa bra scenarion

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat FiveM i flera år och är van vid seriös RP. Jag fokuserar på att spela realistiskt, skapa bra scenarion och bidra till andras RP snarare än att bara vinna situationer. Jag är lugn, anpassningsbar och tar alltid regler och RP seriöst.

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Hej spelar inte aktivt på någon annan server, har whitelist på andra servrar men inga jag spelar på

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka