Nekad Angexe | Medlem ansökning (Kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Angexe

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Angelius muhammadi

Vad är ditt discord namn? Ange.exe

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Han heter mustafa tate och han är 20 år gammal och har en store bror som heter Ahmed tate. Tyvärr så blev Mustafa tate ute på gatorna eftersom han inte klarade skolan. Men han store bror klarade av och lever i lyx. Store brorsan försöker vägleda Mustafa ut från gatorna men det går inte som planerat. Eftersom han är skyldig en person pengar efter några månader fick han store bror reda på att han blev skjuten i benet och store brorsan lämnade sitt jobb för att ta hämden. Detta ledde till att Ahmed dödade personen och gick in i fängelset. Nu vill Mustafa hjälpa honom genom att få honom att fly från fängelset.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en bra rp nivå där jag faktist rp på en högnivå eftersom att jag har spelat här innan hos er men då jag fokusera mer på skolan. Jag vill bidra till en rolig och regelbundig rp nivå där vi alla spela kan ha det roligt, ser jag att folk gör fel osv så skriver jag i chatten. Händer det något så rapporterar jag det till staffsen liksom som är där för att hjälpa till. Unive är en sån server där man kan njuta av rp eftersom att det inte finns lall som pågår mycket. jag vill bara liksom bidra till en bra miljö i unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du strategiskt anpassar ditt eget spel eller beslut för att gynna den andra spelaren, snarare än att försöka vinna själv. Det kan handla om att samarbeta eller underlätta för motståndaren att nå sina mål. Detta kan ske i olika sammanhang, till exempel i förhandlingar, spel, eller sociala situationer där man kanske väljer att avstå från att utnyttja en fördel för att uppnå ett mer fördelaktigt eller harmoniskt resultat för båda parter.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag. Några exempel är RDM random death match där man dödar någon utan annledning , VDM när man använder sitt fordon som ett vapen, METAGAMING när man inte roll player man använder sin erfarenhet utanför spelet och SUNTFÖRNUFT något man inte hade gjort i verkligheten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag som sagt jag har spelat här sen innan ju i med det så har jag verkligen mycket erfarenhet inom rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack. Jag håller tummarna att få chansen att komma i igång igen i Unive😘

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktär!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka