Inaktuell Angelocorleone | Ansökan till Staff [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

YNWMelly

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Ditt discordnamn: oblock02

Ange ditt födelsedatum 1 December 2000

Varför ska just du bli staff? Jag har varit i unive länge har varit servervakt en lång period fram tills att jag missade en aktivitets kontroll så väljer nu att testa köra som helper istället denna gången. Jag vet vad som krävs för att kunna bli staff och vad Philip320 samt Limpis söker i staff teamet. Är mogen lite äldre än de flesta på unive dvsa mer erfarenhet utav det mesta i livet etc. Har en stor synvinkel samt att jag inte har svårt att ta det rätta beslutet när det gäller åtgärder osv.

Jag är en kompetent grabb. Jag tvekar ej på vad som skall göras rätt eller fel.

Jag vet att det finns väldigt många staffs som ej följer "den röda tråden" och gör sitt jobb ordentligt. Jag som sett så mycket på unive under min period så vet jag hur man ser till att jobbet görs och ej "sopas under mattan -Philip320". Jag ska se till att Unive blir ett bättre ställe för alla spelare.

Jag har alltid älskat att hjälpa samt arbeta med folk. Samarbete är det som behövs, det är den ända nyckeln för att allt ska fungera i ett lag. Att hjälpa folk och känna deras glädje efter att man lär sig något nytt eller att man bara gillar och tycker att det är skönt att få hjälp är nog det bästa som finns. Därför vill jag fortsätta göra mitt genom att ansöka till staff på Unive.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som inte funkerar är all shoot on sight och lall på servern, men jag har sett att det är några staffs som inte vågar ta några åtgärder men detta är något som man kan ändra på. Samt jag har märkt att allt börjar bli bättre och bättre efter varje dag när dom ser att åtgärder kommer verkligen tas och att vi staffs ser allt!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det som behövs lösas är att man behöver våga ta åtgärder samt att man ska vara hårdare mot dessa regelbrott

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Som staff är det Jätte viktigt att agera professionellt eftersom man behöver visa sig utåt så staffteamet ser bra ut samt professionellt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Mån: 14:00 - 02.00(Beroende på hur jag känner och om jag orkar)
Tis: 12.00 - 02:00
Ons: 12.00 - 02:00
Tor: 12.00- 02:00
Fre: 12.00 - 02:00

Hur länge har du spelat på Unive? 2022-12-02

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har ej erfarenhet på det sättet att jag varit staff men kan i princip alla kommandon då jag sett staff arbete osv utföras.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Angelo är en riktig fett person som har många positiva egenskaper. Han är väldigt grym och stark mot andra människor. Han är alltid redo att hjälpa till och stötta sina vänner och kollegor Angelo är också väldigt smart och har en stor kunskap inom olika ämnen. Han är alltid intresserad av att lära sig nya saker och utmana sig själv. Dessutom är han väldigt rolig och har en härlig humor. Han sprider alltid glädje och skratt omkring sig och får folk att känna sig glada och avslappnade i hans närvaro.

PLUS REPP TILL BROSHAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka