Nekad angeloboss417 | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

angeloboss417

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? angelo

Vad är ditt discord namn? angeloboss417#3864

Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. han angelo josef och är 28 år gammal han har haft en tuff bakrund tillexempel när han var liten så blev hans mamma dödad av en person eftersom att dem var rika efter det så blev angelos pappa en alkolist som började slå angelo han tog bort allting med socala media och han fick inte heller gå till skolan för att pappan som hetter roger var rädd att angelo skulle säga till barnen och lärarna i skolan att han blev slagen hemma så petter låste inhonnom i toaletten och i källaren och gav honnom inte mat eller vatten på 1-2 dagar han blev slagen av petters bälte och stolar och masa sådant. Men angelo lyckades med att skaffa ett jobb när han var 18år på trygghanssa men han blev sedan kriminäll han körde ifrån polisen när han körde fös snabbt och hamnade i fängelset efter det nu när han är utte så jobbar han på samma ställe för att hans chef som hetter tray gav honnom en till chans nu är han känslig och rädd för att skaffa en fru och barn för att han är rädd att hamnla på samma spår som sin far.Sedan sen angelo var liten så har han haft inträssen att hjälpa folk han gick utt och gav hemlössa pengar för att han tycker synd om sådant han har även älskat att köra bill så nu nr han söker jobb så vill han hjälpa folk men även köra bil så polis skulle vara perfekt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? som jag skrev i den förra frågan så kommer jag ha en sariös Rp som det vore irl jag kommer följa lagarna och reglerna jag kommer också bidra med en skön vibe :)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad inebär att man skall spela för mortpartens vinst det betyder då att man skall spela samt göra scenarion som är roliga för båda mot båda parterna t.ex två gäng som har krig så kidnappar man två personer och dödar en av dom sedan låter man en leva för att sprida ett rykte. Detta exemplet som jag skrev är då ett exemple på att man spelar för båda parterna skall ha roligt. Det betyder att man t.ex gör scenarion med polisen så använder man inte en bil som går i 500+km utan en bil som e ok så att poliserna har en chans att ta dig samt att polisen RP:ar för att du skall ha roligt samt att polisen ej t.ex under ett bankrån skjuter dina deck så att du ej kommer där ifrån ett annat exemple är att poliserna låter dig åka ifrån detta bankrån så att det blir roligare för alla som är involverade i scenariot.

Hur hittade du Unive? genom vänner

Nekad, ej tagit sin intervju efter den angivna tiden. (48h)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka