Accepterad Angelo7317 | Medlem ansökning (JHN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Angelo7317

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Angelo

Vad är ditt discord namn? a13#6246

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 1980

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär Angelo Montana han är 21 år gammal och han älskar o hjälpa folk han hade en bra uppväxt och han var kriminell innan men innan hans pappa dog sa hans pappa något som ändrade hela hans liv efter att han fick höra de så ville han hjälpa folk och skulle kunna riskera sitt liv för någon annans. Han ville bli polis han ville göra allt i sin makt för o stoppa kriminaliteten han ville göra naturen så bra som möjligt han ville att alla ska må bra han vill att alla ska kunna känna sig säkra me han i tjänst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vill bidra med saker som gör att servern blir rolig. Vill främst arbeta som polis eller securitas och då kommer jag främst tillbringa lagliga scenarion som är roliga. Kommer sjävklart ha hög rp nivå när jag rpar och det är främst de jag kommer tillbringa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Innebörden av att spela för motpartnes vinst i ett scenario är ganska självklart. Det innebär att om du tex är polis på ett bankrån måste du inte alltid vinna scenariot för att det är kul. Du kan liksom låta de kriminella kanske köra iväg eller något liknande.

Hur hittade du Unive? mina vänner kör den och sen ville ja prova och för de andra jag fick innan indragen medlemskap för ja körde på en annan server jag visste reglerna och jag gjorde fel jag ber hemskt mycket om ursäkt och lovar att inte göra om de ja har lärt mig av min läxa har vart indragen ganska länge och kom på till slut att unive är bäst och ingen kan ta deras plats och jag lovar att jag stannar till 100%

Vidare till muntlig intervju, Du har 48 timmar på dig. Ifall du ej tar den på 48 timmar blir du automatiskt nekad!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka