Accepterad Angelo7317 | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Angelo7317

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199214343974/

Vad är ditt namn i verkligheten? Angelo

Vad är ditt discord namn? gaboro 151#1703

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 1986

Berätta om din karaktär. han heter Angelo Montana en ganska snäll kille han drömmer om o bli polis och det har vart hans dröm sen han var 3 för att hans pappa dog av kriminalitet o han vill få stopp på gatuvåldet han är 22 år gammal hans barkund är ifrån mellan östern och han gillar o vara med familjen hans mål är o göra miljön så bra som möjligt och som sagt få stopp på gatuvåldet han är ganska godhjärtad och om t.ex. han såg någon ute på gatan bli slagen eller bli hotad skulle han angripa o stoppa på ett positivt sätt han är en snäll kille han kommer göra sitt bästa för o nå sitt mål han är ganska krävande men inte på det dåliga sätet att alltså han kräver att han ska bli klar med et här alltså han ger inte upp han tror på sig själv han är sån som person och han älskar allt o alla o dömer inte dom direkt för deras utsände .

Varför ska just du bli Medlem på Unive? eftersom det är en ganska bra och hyfsad server där alla följer reglerna alla håller koll på sig själva de är typ inga lallare inne och som sagt min karaktär Angelo Montana ville ju bli polis och för o bli polis måste man ju vara medlem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra me ganska mycket jag är en ganska alvalig rpare jag tar jobbet på allvar rp på allvar allt möjligt man kan ha kul ibland men sen ska man ta de på allvar för annars blir de inte kul och om alla tänker på sig själv och rpar på ett bra sätt då tror jag de här blir mycket bättre server än vad de redan är men servern är bäst ändå men jag älskar denna server och kommer alltid göra de.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex om du är polis o tjuv då ska ibland polisen vinna och tjuven så båda sidorna ska ha kul de gäller inta bara att en sida ska vinna hela tiden de det blir inte bra rp.

Hur hittade du Unive? mina vänner kör den och sen ville ja prova och för de andra jag fick innan indragen medlemskap för ja körde på en annan server jag visste reglerna och jag gjorde fel jag ber hemskt mycket om ursäkt och lovar att inte göra om de ja har lärt mig av min läxa har vart indragen ganska länge och kom på till slut att unive är bäst och ingen kan ta deras plats och jag lovar att jag stannar till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka