Nekad Angelo7317 | Chef-jobb ansökan [William07] [Qpark]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Angelo7317

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? 🅿️Qpark

Vad heter du IRL? Angelo

Vad heter du på discord? Angelo7317#1703

Hur gammal är du? 15 alltså född 2007

Hur länge har du spelat på Unive? ganska länge unive var bland dom första servrarna jag körde på

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer vara en ganska snäll chef men ja kommer ge alla en chans o få jobba med bra kunskaper men ja kommer kontrollera allt o alla ja kommer ha ögon o öron överallt o veta vad som görs rätt o fel där ja kommer vara en snäll chef men när de blir allvar och nån gör fel med flit då skickas dom med huvudet före för ja vill ha serösa anställda inte några som lallar på jobbet när de jobb de jobb vad du gör på fritiden bryr ja mig inte men när de jobb så ska alla jobba .

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja har många erfarenheter gällande detta jobb jag kan mycket om böter och om bilar min karaktär Angelo Montana har en pappa som ägde en fördetta Qpark o min karaktär Angelo Montana vill gå sin pappas spår han är ganska trevlig hans erfarenheter är att han kan förklara bra så folk fattar han är både trevlig o hård han är omtänksam och vet hur han ska hantera flera stressiga situationer.

Hur ofta kommer du vara inne? jag är inne ganska ofta
måndag till tordag 16:00 22:00
fredag lördag söndag : 19:00 till 04:00 på morgonen det beror på helgerna men det är ganska ofta i alla fall. jag kommer o vara till mycket hjälp o de kan ja lova.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja till 100 procent ja kör för att det är en bra server o såg jag vill verkligen bli chef men de betyder inte att ja kommer sluta om ja blir nekad

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej absolut inte

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka