Nekad Angelo7317 | Chef-jobb ansökan [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Angelo7317

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? taxi

Vad heter du IRL? Angelo

Vad heter du på discord? Angelo7317#1703

Hur gammal är du? 13 år gammal.

Hur länge har du spelat på Unive? ganska länge sen den 10 januari

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag är laglig just nu men ska köpa upp gäng så här kommer jag utveckla på servern jag kommer vara en ganska sträng chef som visar vad som gäller bryter man mot reglerna så rycker man jag ska endast ha allvarliga jobbare jag tål inte lall jag kommer utveckla så många får jobb men många som lallar kommer och rycka jag kommer vissa mina förmågor lära ut alla men förstår dom inte o gör fel efter de så rycker dom jag är en ganska allvarlig jobbare

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har många erfarenheter har själv varit i den branshen innan jag jobbade där innan jag har körkort jag är bra på o prata jag kan utveckla jag kan reglerna o osv

Hur ofta kommer du vara inne? jag är inne jätte ofta
vardagar från 15:00 till 1 på natten
helger från 12 på morgonen till 4 på morgonen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja till 100 % jag spelar inte bara på servern för jobbet ja gör de för det är en rolig server utan lallare.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej absolut inte jag är lojal till unive livet ut.

Har du läst våra Regler? ja

Finns redan chefer för taxin tyvärr. Båtbolaget och trygghansa är dock ledigt, ansök vett ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka