Nekad Angelo7317 | Chef-jobb ansökan (linderots) (borzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Angelo7317

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Lindroths Motorcenter

Vad heter du IRL? Angelo

Vad heter du på discord? Angelo 7317#1703

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? ja har spelat nu på unive i cirka 1 2 år men har tagit lite pauser då o då från RP men nu är ja tillbaks a men typ 1 eller 2 år men de har vart ganska länge men som sagt har tagit lite pauser men nu är ja tillbaks o kommer inte ta några pauser från rpandet.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer göra mitt bästa för o få så bra rp gällande detta jobb jag kommer vara en snäll chef men när de anställda gör fel kommer jag inte skrika på dom alla gör fel men om dom gör fel med flit då kommer jag ta till med hårdhandskarna då kanske man åker på sparken för ja vill ha allvarliga anställda man kan ha kul ibland men när de jobb då är de jobb jag kommer kräva mycket av mina anställda och de viktigaste är att man ska ha respekt för sina kunder o kunna behärska dom på rätt sätt jag kommer utveckla jobbet genom att försöka rp så bra som möjligt som chef jag kommer utveckla genom att anställa dom som kan men bara för dom kan allt betyder de inte att ja ska va hårda mot dom dom chef om ja ens blir de men iallafall kommer jag veta alla alla både anställda och kunder ska behandlas likadant.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? min karaktär har en pappa som äger en verkstad och kan mycket om hojar o sånt så han lärde min karaktär Angelo allt och Angelo vill följa sin pappas fotspår. och Angelo har många erfarenheter inom jobbet han kan många priser inom motorcykel och Angelo är bra på o prata alltså bra på o sälja hans favorit sak är o prata han pratar hela tiden och jag tror Angelo kommer o sälja massor.

Hur ofta kommer du vara inne? jag är inne ganska ofta
måndag till tordag 16:00 22:00
fredag lördag söndag : 19:00 till 04:00 på morgonen det beror på helgerna men det är ganska ofta i alla fall.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja till 100% jag vill verkligen bli chef men jag är inte en sån som lämnar för en sån liten sak allltså ja stannar till 100%

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej absolut inte

Har du läst våra Regler? ja

Nekad inte varit medlem i månad irad

Tillbaka