- Meddelanden
- 37
- Reaction score
- 2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? maria lisas
Vad heter du IRL? Angelo
Vad heter du på discord? Lil Cuz#1703
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? jag köpte min dator för cirka 2 år sen och unive var bland annat första servern jag körde på och kommer fortsätta köra på.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer vara en ganska snäll chef men ja kommer ge alla en chans o få jobba med bra kunskaper men ja kommer kontrollera allt o alla ja kommer ha ögon o öron överallt o veta vad som görs rätt o fel där ja kommer vara en snäll chef men när de blir allvar och nån gör fel med flit då skickas dom med huvudet före för ja vill ha serösa anställda inte några som lallar på jobbet när de jobb de jobb vad du gör på fritiden bryr ja mig inte men när de jobb så ska alla jobba .
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har många erfarenheter har själv varit i den branshen innan jag jobbade där innan jag har körkort jag är bra på o prata jag kan utveckla jag kan reglerna o osv
Hur ofta kommer du vara inne? jag är inne ganska ofta mellan dessa tider.
Måndag 16:00 till 22:00 det varierar men oftast 3 timmar om dagen
tisdag 16:00 till 21:00 för har ganska mycket plugg.
onsdag 15:00 till 19:00
torsdag 17:00 till 22:00
fredag 18:00 till 3:00
lördag 20:00 till 04:00
söndag 15:00 till 19:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja till 100 procent.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Angelo
Vad heter du på discord? Lil Cuz#1703
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? jag köpte min dator för cirka 2 år sen och unive var bland annat första servern jag körde på och kommer fortsätta köra på.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer vara en ganska snäll chef men ja kommer ge alla en chans o få jobba med bra kunskaper men ja kommer kontrollera allt o alla ja kommer ha ögon o öron överallt o veta vad som görs rätt o fel där ja kommer vara en snäll chef men när de blir allvar och nån gör fel med flit då skickas dom med huvudet före för ja vill ha serösa anställda inte några som lallar på jobbet när de jobb de jobb vad du gör på fritiden bryr ja mig inte men när de jobb så ska alla jobba .
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har många erfarenheter har själv varit i den branshen innan jag jobbade där innan jag har körkort jag är bra på o prata jag kan utveckla jag kan reglerna o osv
Hur ofta kommer du vara inne? jag är inne ganska ofta mellan dessa tider.
Måndag 16:00 till 22:00 det varierar men oftast 3 timmar om dagen
tisdag 16:00 till 21:00 för har ganska mycket plugg.
onsdag 15:00 till 19:00
torsdag 17:00 till 22:00
fredag 18:00 till 3:00
lördag 20:00 till 04:00
söndag 15:00 till 19:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja till 100 procent.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja