Accepterad Angelo7317 | Ban överklagan [Lugge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Angelo7317

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199214343974/

Ditt Hex-ID: 11000014abfb726 (Hex)

Vad är din discord tagg Angelo7317#1703

Vem var det som bannade dig?
lugge

Hur lång tid var din ban? 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag körde bil och var stressad jag skulle lägga den i garaget så fanns de folk där och ja såg inte ja trodde dom hade förflutas så ja kör och laggade och såg att dom var på marken och ja bad om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var jätte stressad jag skulle lämna min bil i garaget för den var sönder så ja väntar och åker till garaget så är de fullt med folk där jag ber dom flytta minst 5 gånger så svarar ingen sen laggas de för mig och så ser de ut som att dom har flyttas så ja kör och råkar köra på dom men ja bad om ursäkt de var ett missförstånd jag sa förlåt o allt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. alltså jag gjorde fel men visste inte att dom var där men om jag gjorde fel så ber jag om ursäkt

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat vänta tills de sluta lagga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag lärde mig att ha tålamod

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja till 100%

Tillbaka