Accepterad Angelo7317 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Angelo7317

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199214343974/

Ditt Hex-ID: 11000014abfb726 (Hex)

Vad är din discord tagg? Angelo7317#1703

Vem var det som bannade dig? farlig,philip 320

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du är permanent bannad eftersom att du tar ut vapen ifrån förrådet och lägger i din personliga bil. och du kör för makt o pengar. och tänkte inte på ett logiskt sätt.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gjorde flera fel bröt mot många regler jag tänkte inte på ett logiskt sätt jag kunde inte bete mig lallade körde för makt o pengar tog saker som inte var mina .

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så att jag var polis och ja gick till polis förrådet och tog ut ett vapen åt mig jag var medveten att jag gjorde fel och jag ber hemskt mycket om ursäkt jag är inte sån som gör sånt där och de kan ja lova och ja lovar ja ångra mig jag tar inte saker från andra jag lovar jag fick skuldkänslor och jag är hemskt ledsen alla gör fel och alla förtjänar en andra chans snälla ge mig en andra chans och ja svär att jag inte gör om det här har tagit så hårt på mig eftersom att unive är enda servern ja kör och jag älskar denna server och nu har jag ingen server o köra på jag ber hemskt mycket om ursäkt och ja lovar att inte göra om de jag svär gör ja om de då svär jag att jag inte ens gör en banöverklagan men ja vet att jag inte gör om det snälla ja ber hemskt mycket om ursäkt. och jag körde för makt o pegar för när jag började känna lite pengar så blev jag besattt det var så att jag var polis och ja gick till polis förrådet och tog ut ett vapen åt mig jag var medveten att jag gjorde fel och jag ber hemskt mycket om ursäkt jag är inte sån som gör sånt där och de kan ja lova och ja lovar ja ångra mig jag tar inte saker från andra jag lovar jag fick skuldkänslor och jag är hemskt ledsen alla gör fel och alla förtjänar en andra chans snälla ge mig en andra chans och ja svär att jag inte gör om det här har tagit så hårt på mig eftersom att unive är enda servern ja kör och jag älskar denna server och nu har jag ingen server o köra på jag ber hemskt mycket om ursäkt och ja lovar att inte göra om de jag svär gör ja om de då svär jag att jag inte ens gör en banöverklagan men ja vet att jag inte gör om det snälla ja ber hemskt mycket om ursäkt. detta ha tagit så jävligt mycket på mig och de har gått en lång tid

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var en felaktig ban och som sagt Philip sa ju själv att jag har blivit bannad 57 gånger och inte förbättrats men jag lovar jag hat tänkt efter dom dagarna som gått jag lovar jag vill börja om på nytt och jag hoppas jag får en ny chans. och jag vet att jag gjorde fel men jag lovar jag har förändrats. jag har tänkt och det har gått Sirkka 4 månader sen jag blev bannad och jag fattar nu allvaret med denna situation och jag ber hemskt mycket om ursäkt o ja tackar för om jag inte hade blivit bannad så skulle jag aldrig förändrats så tack.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad många gånger och sen fick jag perma de tog ett tag för mig för o fatta att denna servern inte ska ha några lallare så jag vallde o ändrats jag tänkte över alla ban ja har fått och jag skäms lite asså.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade slutat redan när jag blev bannad från första gången men så dum som jag är fortsatt jag och kolla var jag är nu som sagt jag blev för hur ska ja förklara jag började lalla sen blev de så kul så ja fortsatt men jag fattade inte allvaret jag hade kunnat slippa lalla så skulle inget av de hände jag hade kunnat slippa ta nån annans saker jag hade kunnat slippa meta gama och jag ber hemskt mycket om ursäkt..

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig massor av saker och lite av de är att sluta lalla börja ta saker på allvar och inte bara gör sen tänka och ja lärde mig att respektera vissa saker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja till 100% jag vill bara att du ska veta att jag ångra mig så hemskt mycket och om jag blir nekad vill jag tacka för jag fått delta i denna server.

Blir du bannad endaste gånger kommer du sättas på ban igen och hållas där tillsvidare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka