Nekad Angelo7317 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Angelo7317

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199214343974/

Ditt Hex-ID: 11000014abfb726 (Hex)

Vad är din discord tagg? Angelo7317#1703

Vem var det som bannade dig? farlig

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du är permanent bannad eftersom att du tar ut vapen ifrån förrådet och lägger i din personliga bil.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gjorde fel la någon som inte är mittt i en bil och kunde inte bete mig jag tänkte inte på ett logiskt sätt och ja körde bara för makt o pengar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de var så att jag var polis ett tag sen började jag köra för mkt o pengar och jag var så besatt på att få lite pengar så jag tog från polis förrådet ett vapen och tänktr sälja den jag tänkte inte på ett logiskt sätt och de borde jag har gjort jag ber hemskt mycket om ursäkt de här har alldrig hänt att jag har vart så besatt i pengar och jag ber om ursäkt jag lovar att inte göra om de och jag svär unive är enda servern ja kör de därför de här har tagit på mig då mycket men jag gjorde fel och fick ta de men snälla alla människor förtjänar en andra chans snälla jag ber och jag ber hemskt mycket om ursäkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja de var de felaktigaste jag gjort på länge och de här tar så mycket påå mig för jag jämför de här med irl så jag blir så ledsen och ja lovar de var felaktig jag gjorde fel tog saker som inte är mina jag tänkte inte på ett logiskt sätt jag körde för makt o pengar och jag var så besatt i pengar så jag ville bara ha mer.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skita i o ta grejerna från förrådet och slippa få skit då skulle jag slippa bli så besatt a pengar och då skulle jag aldrig kört för makt o pengar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag lärde mig att ta någonting hjälper aldrig dig de förstör bara dig för om du tar något vill du bara ha mer jag lärde mig sluta vara så besatt av pengar ja lärde mig kunna bete mig ja lärde mig få mer respekt för andra saker ta spelet på mer allvar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja till 100% och jag vill bara att ni ska veta jag lovar o svär de här är de värsta jag gått igenom jag vet jag får skylla mig själv men jag ber hemskt mycket om ursäkt de här har tagit så mycket på mig.

Du har redan blivit bannad 57 gånger och att du fortsätter bryta mot reglerna EFTER alla chanser du fått är riktigt pinsamt. Du borde skämmas istället för att överklaga bara en dag efter.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka