Nekad Angelo7317 | Ansökan till Servervakt [olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Angelo7317

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Angelo

Vad heter du på discord? Räven💯#1703

Ange ditt födelsedatum 18 December 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. jag kommer att vara inne ganska ofta
måndag: 17.00 till 22:00
tisdag 17:00 till 20:00 det beror på om ja har plugg
onsdag 18:00 till 22:00
torsdag 18:00 till 22:00
fredag: 19:00 till 04:00
lördag 20:00 till 03:00
söndag 16:00 till 22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? ganska länge unive var bland dom första servrarna jag spela på när ja köpte min dator dock gillar jag inte många servrar men unive fastna ja för och ja har haft min data cirka 2 år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad många gånger men då tog ja inte rp på allvar alltså då var jag en person som tyckte de va kul o lalla men ja har förändrats de var dock för 1 år sen men nu tycker jag bara de är barnsligt o lalla o dom som gör de får ta emot sina konsikvänser. men ja har blivit bannad kanske 40 50 gånger men som sagt detta var för typ ett år sen och ja lovar er att jag har börjat tya saker o ting på allvar jag var omogen innan o kunde inte bete mig men nu har jag blivit mognare och växt ut ur de där lallerit om man säger de så.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En bra sv har uppgiften till att göra det bra för servern visa en bra sida av servern och du ska visa att du når uppgifterna till att bli sv du ska t.ex. underlätta för staffsen genom att dva bilar och att du ska reviva vid bugar det ska aldrig hända att du ska abusa dina perms då om nya spelare kommer in i servern och ser det så kan det bli dåligt för dem kommer också vilja göra det och det är en dålig sida utav servern

Varför vill du bli servervakt på servern? abuse är korruption inom servervakt som tillixempel att man revvar sin vän utan anledning ändå om de din vän låt personen ha klipp o kolla igenom de om de va felaktig så kan han it få ress. Detta är sv abuse o skulle vilja undvika detta och om man gör detta bryter man mot reglerna o de skulle jag aldrig göra och kommer aldrig göra de är bara onödigt du förlorar dina roller o massa annat och som mig som servervakt kommer jag försöka bli upphöjd sen få bort dessa lallare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är korruption inom servervakt som tillixempel att man revvar sin vän utan anledning ändå om de din vän låt personen ha klipp o kolla igenom de om de va felaktig så kan han it få ress. Detta är sv abuse o skulle vilja undvika detta och om man gör detta bryter man mot reglerna o de skulle jag aldrig göra och kommer aldrig göra de är bara onödigt du förlorar dina roller o massa annat och som mig som servervakt kommer jag försöka bli upphöjd sen få bort dessa lallare.

Tillbaka