Nekad Angelo7317 | Ansökan till Servervakt (HenSi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Angelo7317

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Angelo

Vad heter du på discord? Angelo7317#1703

Ange ditt födelsedatum 15 November 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. på vardagar måndag till fredag 14:00 till 02:00 och helgerna 18:00 till 04:00 oftast på kvällen

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen 10 januari de inte säkert kanske mer.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag ska va ärlig jag har vart bannad 55 gånger men de va innan jag svär o lovar att jag har förändrats innan var jag en lallare jag lovar jag har börjat ta de på allvar och det var ganska länge sen ja blev bannad för typ 5 månader sen kanske mer

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en sv som hjälper till i servern och hjälper support o staff att göra sitt jobb en person som kan alla regler samt en vanlig spelare som har en roll som hen ska kunna hantera för att kunna utveckla servern + att hjälpa staffs att få bort alla lallare och regelbrottare. Och sv är en som it är staff som går noclip men servervakt är en som ser och är i scenariot och ser sv att han gör fel så gör han /kick id o anledning eller /svban och anledning och kunna respektera allt o alla respekt är de viktigaste för mig.

Varför vill du bli servervakt på servern? därför att jag tycker det är bäst så att börja med servervakt sen från de höjer jag sen mig upp till medlem ansvarig sen höjer jag mig mer o mer och jag har aldrig varit servervakt men jag kan mycket om just servervakt för jag vert mycket vad dom just gör asså /kick eller /svban därför tycker jag att jag e lämplig som servervakt och denna servern är inte så lallig den har mycket hyfs och den är respekterad.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är korruption inom servervakt som tillixempel att man revvar sin vän utan anledning ändå om de din vän låt personen ha klipp o kolla igenom de om de va felaktig så kan han it få ress. Detta är sv abuse o skulle vilja undvika detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka