Nekad angelo lopez | Medlem ansökning [Aloushi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

angelo lopez

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Angelo

Vad är ditt discord namn? sicarioon05#0642

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Colin Demir och är MAN född 1997-05-06
- Karaktär Story (en bakgrund av din karaktärs liv, Samt vad ditt mål med din karaktär är!han ska vara runt 20 år ålder och har haft en tuff uppväxt med en mamma som har gått bort så man har behövt att bo och växa upp med sin pappa i alla år sen när hans pappa dör så väljer han att ta tag i sitt liv och börja tjäna pengar så han väljer att flytta till Vertex för att hitta vänner och får ett jobb meny sen så kommer det inte att han har haft en tuff uppväxt och gör fel sak i livet så han väljer att bli kriminell och tjäna pengar genom det men han har svårt att hålla fokus och tänker bara på vad som har hänt med hans familj och han försöker att ta sig ut ur det kriminella men han vet att om han lämnar så kommer han att bli avrättad så han väljer att stanna för att se var framtiden tar han jag tänker att han

Vad kan du bidra med till serverns RP? En hög stabil nivå. Ett intresse för att båda parter ska ha roliga och att hålla bra scenarion med rättvisa i. Även ett kreativt tänkande. Jag som har ADHD har en väldigt livlig fantasi och älskar att hitta på nya saker som ingen tidagre vågat eller funderat på att prova!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenarios uppbyggnad är extremt relevant för att alla ska ha roligt. Det menas med att du inte går för att vinna scenarion utan att istället ha roligt när du gör dem. Att "offra" sig lite för någon annans glädje är en grundpelare inom RP, och ska sättas i perspektiv varje gång du går in i scenario!

Hur hittade du Unive? jag hade kört på den sen 1 år tbx så hittade unive där kört här förut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka