Accepterad angelo lopez | Ban Överklagan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

angelo lopez

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198979039263/

Ditt Hex-ID: steam:11000013cb9401f

Vad är din discord tagg? Pompy.02#0642

Vem var det som bannade dig? placerad av : RAZIK#3392

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2023-01-14 00_47_12.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo för att en kille försökte sälja vapen till mig och ja svarade å fråga hur mycket han ville sälja det för . visste inte att man inte fick göra det till 100% det var jätte dumt och varit bannad i över 2-3 månader verkligen förstått min ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var mitt uppe i en storming och det börjar skjutas mycket tillslut blir jag ner skjuten så går in på discord snabbt så skriver en icke staff till mig kolla dina roller hahahaha. så ja går in kollar allt e som vanligt sedan ser jag att ja inte längre är med i vanliga discorden eller krim discorden sedan dess har ja försökt göra ban överklagan på ban överklagan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var mitt fel att jag ens svarade tbx och sakt det till en staff direkt bannen var korrekt men tycker bara att en staff kunde tagit det med mig innan jag blev permanent bannad överallt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannade tidigare på grund av combat logg sedan visade ja klipp när mitt game crasha och blev avbannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte svarat tbx å visat en staff det direkt !

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut att inte göra något OOC över huve taget och visat en staff det direkt även fattat själv att det var OOC som jag inte gjorde då

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja självklart det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka