Inaktuell angelo lopez | Ansökan till Staff[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

angelo lopez

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Angelo

Ditt discordnamn: Pompy.02#0642

Ange ditt födelsedatum 15 April 2005

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för att utveckla på servern och serverns communtiy. Jag vill utveckla både rp nivån i Unive och jag vill utveckla på serverns communtiy. Jag är en person som inte ger upp och kämpar på riktigt hårt. Jag brukar it abusa med mina roller. Jag är medlemskap ansvarig just nu och jag kämpar på hårt. Jag skiter inte bara i allt. Jag vill bli staff för jag kan många staff kommandos dem flesta kan jag iaf. Jag vill bli staff för att Unive ska bara en seriös rp servern där ingen lallar. Jag vill bli staff för att alla på servern ska känna sig trygga och ha de kul och inte känna sig uttråkade. Jag vill bli staff på Unive för att jag ska föröka med mitt bästa att utveckla då mycket som möjligt. Jag ska också ta medlemskap ärenden och fortsätta som medlemskap ansvarig. Men jag vill också ta support ärenden så snabbt som möjligt. Jag vill att hela serverns communtiy ska vara så bra som möjligt. När jag blir staff kmr jag vara använda mina perms rätt och inte abusa och jag kommer att specca runt för att kolla om ngn gör fel jag kmr inte rpa ngt och jag blir staff. Om jag blir servervakt ansvarig?
Om jag blir sv ansvarig kommer jag utveckla på alla svs och att alla servervakter ska veta vad abuse är och inte absua runt och revva sig själva för att inte förlora sina vapen. Jag kommer ha möte men alla svs för att förklara vad man får och inte får göra de kommer jag göra varje vecka typ. Jag kommer också hålla koll på dem så dem inte absuar t,ex revvar sina kompisar och sånt jag kommer också försöka göra så att alla använder sina perms rätt och att lindra spelare ska då indragna servervakter.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Måndag 16:00-03:00
Tisdag 17:00-03:00
Onsdag 17:40-05:00
Torsdag 17:00-03:00
Fredag 22:00-04:00
Lördag 22:00-05:00
Söndag 22:00-05:00
ibland är jag med familjen inte ofta så dom tiderna skulle jag säga

Hur länge har du spelat på Unive? över 1 månad plus så körde jag här 2021 oxå fast var aldrig medlem

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har vart staff lite här och där men nu kör jag på unive så nu ansöker jag här vart delägare/Ledning
/ban
/sqlban
/vban
/revive
/goto
/bring
/noclip
/freez
/giveitem
/v (car-name)
/dv
/setjobb
/who
/tpm
/toggleid
/spectate
och allt efter inehåller såklart id på personerna oxå

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag är redo för allt. gillar att lära mig och har bra enfarenheter älskar att kämpa och hjälpa till . så jag är redo för allt förutom donation och jobb ansvarig kriminell och RP är jag som bäst inom även support ,

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka