Nekad angelicjulii | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

angelicjulii

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joline (vet ej om ni kräver efternamn här med men vill helst hålla mig anonym, kan givetvis säga om ni kräver efternamn)

Vad är ditt discord namn? Angelicjulii

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Julie Vestin, 18. Jag vet att det står både i reglerna och här att man inte får använda samma namn, i know i know.... Jag kan givetvis UTAN PROBLEM tänka mig ett annat namn såklart men Julie är lite annorlunda från min discord och jag tycker bara det är very pretty!

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam, social och bestämd.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hon har bott i en småstad hela sitt liv och haft en jobbig uppväxt men hon flyttar till storstaden för att börja ett bättre liv. Målet med Julie är att hon ska vara kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en väldigt trevlig person, jag är respektfull och bryr mig om andra! Jag kan även bidra med seriös RP då det är det jag letar efter i en server, är inte ute efter att ''lalla runt''.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Är lite dålig på att förklara men det innebär kort att man kan låta sin karaktär förlora för att skapa spänning, en bra ''storyline'' och en rolig upplevelse!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? najjjj, skulle själv säga att jag håller mig till regler väldigt bra.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag blev IDAG godkänd på sweden RP men jag har inte gjort min karaktär eller något sånt ännu. Annars nej, ingen annan server.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hmm...... Jag tror inte det finns så mycket att säga mer än att jag är en mogen och respektfull tjeja. Jag bryr mig om andra extremt mycket och jag vill bara hitta en eller flera servrar där jag kan hitta bra gemenskap och seriös RP. Detta är faktiskt andra gången jag ansöker om medlemskap så vet inte riktigt hur bra jag förklarar mig själv och så haha..

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka