Nekad Angelica | Ban överklagan [Lunify]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Angelica

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198263307080

Ditt Hex-ID: 76561198263307080

Vad är din discord tagg? Cofeelito#6163

Vem var det som bannade dig? Morkil

Hur lång tid var din ban? 7dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad då jag bar kniv och riktade den mot en väldigt våldsam och hotfull man som precis skrikit på polisen och sedan svinga mot mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stötte på en man som hoppa in i min bil jag bad han hoppa ut men han började bli våldsam o sa vi tar d som riktiga män han började veva mot mig och jag tog fram Kniven efter han var hotfull

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja eftersom han blev våldsam och började slå mot mig tog jag fram kniven som självförsvar och han började springa jag jaga bort han från området

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. OOC, tjänstefordon

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte tagit kniv men som sagt tog d som självförsvar tänkte aldrig stabba han d gjorde jag inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka